duminică, februarie 17, 2008

Ferocious tiger

Yep. Sunt un mic tigru. Mi-au ieșit 2 colțișori, gwa-ha-ha-ha. Așa că păziți-vă bunurile, deoarece tot ce prind duc la botic. La asta contribuie și viteza uimitoare de deplasare în poziție bipedă. Plus agerimea moștenită de la...mama....și de la tata....care mă ajută să găsesc tot feluri de lucrui interzise în casă. Cum ar fi peria de curățat toaleta. Fascinant obiect. Sau cutia de medicamente zornăitoare. Nu mai zic de cărți, cărora nu știu de ce tata le găsește locul pe rafturi când eu cred că ar sta mai bine pe jos.

Acum mă voi retrage. Cei care vor să mă caute mă găsesc pe unul din mobilele părinților. Nu vă faceți probleme utilizez de mult telefonul mobil. Chiar l-am sunat pe bunicul de la Zalău zilele astea. Io cu mânuța mea dolofană.

Pa-pa-pa-pa-pa!

2 comentarii:

Anonim spunea...

nice theets bro

8AV spunea...

multumesc unchiesule!