vineri, februarie 29, 2008

Din cauza vitezei de revoluție a Terrei la fiecare 4 ani se adaugă o zi.

Cheratina e o substanta minune - zice tati meu. Face ca părul meu să fie mătăsos și fără hedenșoldărs. De mic părul meu a tot crescut nestingherit. Până azi 29 februarie, când mami a tăiat un pic din bretonel. Căci devenea prea lung și îmi intra in ochi. Așa cum zice și bunicu' de prin zonă, confirm: "păru' prost părăsește capu' deștept!" Care ultima parte din propoziție recunoașteți că e tare adevărată în cazul meu. Asta fără să mă laud, căci după cum știți nu pot vorbi pe înțelesul oamenilor mari.

În altă ordine de idei mă gândesc că azi e o zi unică în viața mea, deoarece următorul 29 februarie o să mă prindă cu barbă albă. Glumesc. O să am 5 ani și un pic, Jesu juvet. Ăla micu', frățiorul (dă Doamne să fie băiat ca mine!) o să aibă 3 ani și câteva luni, Jesu juvet. Da, da....nu râdeți domnilor...următorul an bisect va fi cu surprize. Care surprize se făuresc de pe acum.

Ție ce-o să-ți aducă următorul 29 februarie? Faci jumi-juma cu mine din ce primești?

Niciun comentariu: